20 godina Hrabrog telefona

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111, za naš radio Hana Hrpka predsjednica Udruge Hrabri telefon

Kampanja pod nazivom „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ započela je 4. siječnja jumbo plakatima  u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima. „Koma ocjene“, „strogi starci“, „bolan prekid“, „nitko me ne zove van“… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene, dodaje Hrpka

„Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom – od svakodnevnih problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi važni“, rekla je Hrpka

Osim telefonski sve više savjetovanja Hrabrog telefona odvija se putem interneta

Podijeli

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

fifteen + eleven =