Imaju li Đakovčani pritužbe na rad liječnika i zdravstvenih ustanova?

Zakon o zaštiti prava pacijenata predviđa prekršajnu odgovornost u vidu novčane kazne za zdravstvenu ustanovu i odgovornu osobu u toj zdravstvenoj ustanovi u slučaju povrede prava pacijenata. Ukoliko netko smatra kako je njegovo pravo kao pacijenta povrijeđeno treba se obratiti ravnatelju zdravstvene ustanove. Ako pacijenti nisu zadovoljni odgovorom tada se mogu obratiti Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata Osječko baranjske županije. Prošle je godine Povjerenstvo od zdravstvenih ustanova zaprimilo oko 100 pritužbi pacijenata. Zanimalo nas je što kažu Đakovčani, jesu li zadovoljni uslugama zdravstvnih ustanova, imaju li pritužbi i na koje probleme eventualno nailaze.

LIJEČNICI

U Povjerenstvu za zaštitu pacijenata kažu kako pritužbi ima puno više ali neke ustanove ne žele podijeliti točne podatke. Zakon o zaštiti pacijenata ne poznaju dovoljno ni pacijenti ni liječnici, dodaju u Povjerenstvu, no ukoliko svi doprinesemo, puno toga moglo bi se riješiti.

Podijeli

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

16 − one =