Maes therapy – predavanje u Đakovu

“Bolje razumijevanje djece sa cerebralnom paralizom i sličnim neurorazvojnim poremećajima” naziv je predavanja koje će održati dva dana u dvorani fizikalne terapije đakovačkog Doma zdravlja. Riječ je o “Maes Terapiji” čiji je začetnik Jean Pierre Maes, za naš radio najavila je jedna od predavačica Marija Maras

Ovo je prvo predavanje koje će se održati u Hrvatskoj nakon čega će biti i u Zagrebu i Dalmaciji

Danas od 18 do 20 sati je predavanje za roditelje, a za 12 terapeuta koji su došli iz Hrvatske te susjednih Bih i Srbije u dva dana će predavači Marija Juko i Marija Maras te Jean-Pierre Maes, začetnik Maes terapije upoznati kroz predavanja te prenijeti svoje znanje i iskustva.

Jean-Pierre Maes je stručnjak u području cerebralne paralize i sličnih neurorazvojnih teškoća s više od 25 godina iskustva u radu s djecom i odraslima. Međunarodno je priznat po svojim iznimnim kliničkim i predavačkim sposobnostima koje je razvio održavajući tečaje za stručnjake širom svijeta. Više na www.maestherapy.com . Tečaj uključuje teorijski sadržaj, video analize i praktične radionice tretmana djece s cerebralnom paralizom. Predavanja se održavaju na engleskom jeziku.

Uvodni tečaj MAES terapije uključuje novi inovativni pristup o razumijevanju djeteta s cerebralnom paralizom i sličnim neurorazvojnim poremećajima utemeljen na 25-godišnjem iskustvu u praktičnom i predavačkom radu širom svijeta. Tečaj je namijenjen terapeutima iz područja pedijatrijske rehabilitacije s ili bez iskustva u radu s djecom s cerebralnom paralizom (fizioterapeuti, radni terapeuti, logopedi) te liječnicima.
Polaznici MAES tečaja će upoznati:
• Povezanost rane ozljede mozga sa razvijanjem atipične
koordinacije i drugih aspekata razvoja djeteta
• Kako promatranjem povezanosti atipične koordinacije, situacije u
kojoj se dijete nalazi i djetetove svjesnosti o njoj, MAES terapija
otkriva specifičan nedostatak vještina u komponentama motorike,
percepcije, ponašanja, te emocionalnom stanju djeteta • Kako
djetetova svijest o uspjehu i pogrešci utječe na kvalitetu
pokreta
• Framework (okvir rada) MAES terapije za kreiranje novih
smjernica u tretmanu koje pomažu razvijanju sposobnosti koje
djetetu nedostaju ili ih ne može samostalno razviti
• Važnost potrebe da se djetetu omogući drugačiji put razvoja
djelujući na sam proces razvoja više nego na očite simptome
• Kako specifične komponente koordinacije koje nedostaju imaju
dugoročne posljedice na sposobnost sudjelovanja u aktivnostima
svakodnevnog života

Podijeli

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

18 + 5 =