Nositelj projekta u programu Erasmus+, strateška partnerstva, ključna aktivnost 229 je Srednja škola Pablo Picasso iz Malage, Španjolska, a partneri su škole iz Poljske, Mađarske i Ekonomska škola Braća Radić, Đakovo.
Tema projekta je društvena inkluzija, što je prioritet Europske komisije donesen u Pariškoj deklaraciji iz 2015, s ciljem promicanja vrijednosti tolerancije, slobode i suzbijanja diskriminacije. Projekt će promicati kompetencije aktivnog građanstva i razvijanja vještina potrebnih za život i rad, odnosno poduzetničke vještine i duštvenu dobrobit, te poticati zapošljivost.
Tijekom projekta, partneri će razmijeniti primjere dobre prakse društvene inkluzije, posebno posebno u odnosu na mlade ljude sa smanjenim mogućnostima i posebnim potrebama, a suradnja s institucijama neformalnog obrazovanja i nevladinim udrugama je jako bitna. Društvena inkluzija postaje učinkovita izgradnjom jakih veza s lokalnom zajednicom koje s vremenom trebaju postati stalno održive.
Projekt će se temeljiti na osnivanju mini kompanija u svakoj partnerskoj zemlji kao obliku nove metode učenja poduzetništva kroz praksu. Učenici će u timovima uz pomoć svojih nastavnika, u obliku međupredmetne nastave, osnovati mini kompanije s društvenim ciljevima, te će sudjelovati u suradničkim poduzetničkim aktivnostima gdje će naučiti kako organizirati, raditi i timu, rješavati probleme, preuzimati inicijativu, prezentirati i stvarno raditi stvari koje su za njih važne. Surađivat će sa svojim vršnjacima iz Europe, koristiti različite alate i otkriti kako učenje pozitivno utječe na živote ljudi.
Nastavnici će biti moderatori i pomoći boljoj implementaciji ovih ciljeva koji se temelje na EntreComp framework of the European Commission.Suradnja s neformalnim sektorom je drugi ključni element inkluzije. Učenici će biti izloženi „primjerima dobre prakse“ društvenog poduzetništva i suradnje s neprofitnim volonterskim organizacijama.
Pogoci: 0