„Via Slavonija Baranja“ – nova kampanja Turističke zajednice OBŽ

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije ovih dana lansirala je kampanju „Via Slavonija Baranja“ kojom poziva domaće goste na otkrivanje doživljaja koji nudi istok Hrvatske. Uz krilaticu Hedonizam je na istoku i duhovitu kampanju koja je rezultat suradnje s marketing agencijom iz Zagreba te suvremeni vizual koji prikazuje bogatstvo Slavonije i Baranje osječkog dizajnera, TZ Osječko-baranjske županije želi skrenuti pažnju na zanimljiviju ponudu destinacije.

Uz novootvorenu turističku atrakciju smještenu u Parku prirode Kopački rit – interpretacijski centar Tikveš, tu su brojne obiteljske i povijesne vinarije, Državna ergela Đakovo, autentična turistička gospodarstva, divni Osijek i Đakovo, nepregledna polja žita i uljane repice, impresivni krajolici smješteni uz Dunav i Dravu, plemićka ostavština i obilje hedonizma nadohvat ruke. Sve su to razlozi da ovog proljeća posjetitelji iz svih dijelova Hrvatske krenu u istraživanje Slavonije i Baranje.

Izvor i foto: TZ OBŽ

Hits: 0

Podijeli

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

twenty − 12 =